Informatie en kennis delen doe ik graag omdat op die manier zoveel mogelijk mensen leren hoe ze naar kinderen kunnen kijken en wat ze kunnen doen om deze kinderen op een positieve manier te begeleiden. Vaak kijken we nog naar het gedrag maar niet naar de oorzaak, de basis van het gedrag. Ik ben ervan overtuigd dat dit wel nodig is om goede begeleiding te kunnen geven. De kennis en ervaring die ik hier over heb deel ik heel graag met anderen. Tijdens mijn trainingen of lezingen hoef je niet alleen maar te luisteren, uiteraard zit er ook ervaren en bewegen in, precies zoals kenmerkend is voor mij en mijn begeleiding.
De meest voorkomende onderwerpen zijn sensorische informatieverwerking, (motorische) ontwikkeling, kinderen en emoties, belang van bewegen en anders leren kijken naar kinderen. En alles wat daar mee samenhangt. Ik kijk heel graag samen met jou wat je wens is voor jouw bedrijf. Hoe beter het onderwerp past bij wat er op dat moment leeft in jouw organisatie, hoe meer je uit de trainingen kan halen. Ik ga er graag over met je in gesprek. Organisaties die lezingen afnemen zijn bijvoorbeeld: Kinderfysiotherapiepraktijken, gastouderbureaus, jeugdzorginstellingen, scholen, kinderdagverblijven
De meest voorkomende onderwerpen zijn sensorische informatieverwerking, (motorische) ontwikkeling, kinderen en emoties, belang van bewegen en anders leren kijken naar kinderen. En alles wat daar mee samenhangt. Ik kijk heel graag samen met jou wat je wens is voor jouw bedrijf. Hoe beter het onderwerp past bij wat er op dat moment leeft in jouw organisatie, hoe meer je uit de trainingen kan halen. Ik ga er graag over met je in gesprek. Organisaties die lezingen afnemen zijn bijvoorbeeld: Kinderfysiotherapiepraktijken, gastouderbureaus, jeugdzorginstellingen, scholen, kinderdagverblijven
EApid quaspel id quam est, cum qui imin ex eatiassuntur autatem invelRo omnitatia quideli beaquam re optie
EApid quaspel id quam est, cum qui imin ex eatiassuntur autatem invelRo omnitatia quideli beaquam re optie
EApid quaspel id quam est, cum qui imin ex eatiassuntur autatem invelRo omnitatia quideli beaquam re optie